>eksplozja koloru, czyli…

>








… mój pierwszy scrapbookowy album w końcu powstał!!! Jak wczęsniej wspominałam album powstał na zamówienie mamy rówieśnicy mojego synka (urodzili się w tym samym dniu :) ).
Dzięki uprzejmości Gosi mogę Wam zaprezentować efekty mojej pracy bez zamazywania twarzy na zdjęciach – bardzo dziękuję.
Album powstał głównie z papierów z linii „Pocket Full Of Posies„.
Fotografie zostały zorbione przez rodziców i rodzinę Majki, a ja je tylko obrobiłam na potrzeby tego 12-sto miesięcznego albumu. Muszę przyznać że wykonanie tej pracy sprawiło mi ogromną frajdę i mam nadzieję że nie jest to ostatnie takie zamówienie. 
Nie wiem co mogłabym jeszcze napisać… zapraszam do oglądania i komnetowania zdjęć.

One Comment to “>eksplozja koloru, czyli…”

  1. >wow fantastyczny album’ tak dużo sie w nim dzieje a jednocześnie taki przejrzysty GRATULUJĘpozdrawiam Mariola

Skomentuj

