>w oczekiwaniu na spersonalizowanie

>













oto nowy zakupownik… niestety jeszcze ‚goły’; dopiero czeka na swojego właściciela… kiedy go znajdzie zostanie obsypany personalizującymi szczegółami.
W związku z wielką samotnością małego zakupownika ogłaszam ‚konkurs’ dla moich przyjaciół (tych realnych i netowych)… osoba która jako pierwsza ogłosi swoim komentarzem chęć posiadania tego właśnie maleństwa zostanie jego właścicielem🙂 zapraszam Was kochani serdecznie do zabawy.
P.S. Dla chętnych – spóźnialskich przewidziane są drobne nagrody pocieszenia.

Jeszcze kilka szczegółów: papier „Luxury„, jedwabna wstążka, karteczki Post-it, złote stemple, srebrny gel-pen i dodatki.

11 komentarzy to “>w oczekiwaniu na spersonalizowanie”

  1. >no śliczny!! super dokładnie wykonany!!

  2. >ja chętnie przygarnę to maleństwo ;D

  3. >no tak wszystkich zdynsansowałaś… no nic… jest to wyzwanie, które sponsoruje literka A🙂

  4. >czekam na jeszcze trzy osoby, które też coś dostaną od serca.

  5. >Przesliczny zakupownik:), ale sie spozniłam:)szkoda….Pozdrawiam:)

  6. >Oj, jak on świetnie ma tą okładkę zakamuflowaną :)Śliczny jest!!!I te delikatne odcienie zieleni…mmrrrr :)Od serca (dla serca?) mówisz ;)Mam dobre serce to mogę do swego przygarnąć takie coś, co cieszy oko i serce…nawet pieska i kotka przygarnąć…i szarą myszkę…niestety dzisiaj nadepnęłam w łazience na zbłąkanego pajączka…i biedny się rozpłaszczył zupełnie…moje przeprosiny prosto z serca płyną😉

  7. >Ja chcę, ja chcę, ja chcę!! Czy to już za późno nawet na nagrodę pocieszenia? ;(

  8. >norma na nagrodę pocieszenia akurat!🙂 jeszce siezałapałaś… tylko nie wiem czy asieńka247 też jest chętna, czy tylko tak się wpisała :)dziewczyny wyślijcie mi na maila swoje adresy wraz z nikami: anna-maria.wolniak@wp.pl

  9. >Pewnie, ze chetna na nagrode pocieszenia:)))

  10. >wyślijcie mi adresy swoje!! na razie mam tylko Mirabelki…Asieńka – podaj ulubiony kolor i adres :)Nowalijka – adres wystarczy, z resztą dla Ciebie nagroda jest juź zrobiona ;)norma – podaj adres i kolor proszę.pozdrawiam Was

  11. >no teraz spojrzałam, że rzeczywiście mnie nie rozgryzłaś… ‚podaj mi swój adres i kolor proszę’ hehehe🙂 chyba musze się zgłosić po te nagrodę pocieszenia, bo normalnie należy mi się pocieszenie-nie poznałaś mnie!!!!😛 :))

Skomentuj

