>właśnie skończyłam pracę…

>

… w tej chwili skończyłam pracę nad nowym scrapemniezapominajek, dontforgetnik🙂 , album i pamiętnik w jednym – czyli mini album upamiętniający ważna chwilę w życiu… jutro, tzn. dzisiaj po południu postaram się mieć już gotowe zdjęcia. A wątek piszę w tej chwili dlatego, żeby potem nie było, że wymyślam sobie te kosmiczne pory chodzenia spać… taka jest prawda – totalnie oszalałam na punkcie scrapowania🙂 dobranoc.

2 komentarzy to “>właśnie skończyłam pracę…”

  1. >z niecierpliwością czekam na zdjęcia!🙂 coż to może być ten forgetnik..😀

  2. >jestem pod wielkim wrazeniem Twojej tworczosci artystycznej;-) powozenia w dalszych dzialaniach;-))) pozdrawiam Magdalena-Konin

Skomentuj

