>Pierwszy tysiąc!!!!!1000!!!

>Właśnie zobaczyłam że stuknął blogowi pierwszy 1000! POrzyznać się, kto był tą 1000 osobą? Może zafunduję jakiś drobiazg?🙂 czekamm na zgłoszenie.

6 komentarzy to “>Pierwszy tysiąc!!!!!1000!!!”

  1. >haha ja nie byłam 1000😉 ale i tak gratuluję!!

  2. >Niestety nie byłam to też ja… a szkoda… buuuSwoją drogą piszesz 1000?? a na liczniku jest 101009 teraz… Jak to być może??Pozdrawiam

  3. >to też nie ja😦 niestety a szkoda, szkoda….pozdrawiam i gratuluje :*

  4. >jest 101000 bo ja przypadkiem zakładając licznik wpisalam na początku tę jedynkę :)ale dziś wybił 1000… na dodatek szczęściarz się nie zgłasza🙂 trudno; będziemy polować na 5000 tys.🙂

  5. >Gratuluje tysiąca!! Co prawda to nie ja byłam tą osobą, bo dziś tu jeszcze nie zaglądałam, no ale gratuluje szerokiego grona internautów zainteresowanych Twoimi pracami Aniu :)) Buziaki!!

  6. >szkoda, że też to nie ja;(

Skomentuj

