>Jasio i krokodyl

>














































… czyli oscrapowałam w końcu swojego synka!!! Postanowiłam znaleźć czas i stworzyć pierwszy mini-album Jasiowi. Maluch zawiera zdjęcia z popołudniowej zabawy Jasia – lutowych zapasów z pluszowym krokodylem na łóżku rodziców.
Wielkość albumu 10×10, papiery Daisy’s, zdjęcia – Mama🙂

4 komentarzy to “>Jasio i krokodyl”

  1. >Aniu, cudowny albumim Jasia z krokodylkiem :)Ech, no ja sie jakoś nie umiem zebrać, żeby swoje maluchy oscrapować dla siebie. Ostatnio tylko dla babciów i dziadków ;)Tobie wychodzi to znakomicie, zwłaszcza te literki, ja nie mam do nich cierpliwości😉

  2. >Podoba mi się, że zrobiłaś piękny album, ale jednocześnie nie przesadziłaś ze słodyczą i rzeczywiście nie jest zbyt babski.. po prostu pasuje dla chłopaka🙂

  3. >Mikruska obejrzałam przynajmniej 3 razy😀 Albumik jest niesamowity! świetne połączenie kolorów i w ogóle taki Jasiowy ;D Śliczny!

  4. >O matko… jakie piękne rzeczy tworzysz! Jestem oczarowana o_OA ten krokodylowy albumik jest obłędny :)Będę zaglądać codziennie… i pozwól, że dodam Twojego bloga do mojej linkowni :)pozdrawiam Jasz

Skomentuj

