>Jaś kończy dziś półtora roku!

>




Jak codzień weszłam wczoraj na jeden z moich ukochanych blogów – do Scapującego Babska. Ta niezwykle twórcza osoba zaprojektowała kolejną ze swoich mapek i tym razem nie moglam już przejść obok niej obojętnie. Nadarzyla się okazja – mój ukochany synek kończy dziś półtora roku, dwa dni temu miał imieniny i wtedy zrobiłam mu to urocze zdjęcie. Musiało prędzej czy później zostać oscrapowane, a że mapka ciekawa, bardzo babskowa – takiego scrapa na gładkiej powierzchni jeszcze nigdy nie robiłam – postanowiłam podjąć wyzwanie i… wyszło tak🙂 Brakuje mi tylko wykończenia, zamknięcia jakoś kompozycji na tym czarnym kwadracie, aleni niestety nie mam na działce olejnych pasteli, które teraz idealnie by się nadały… trudno nie mogąc siępowstrzymać i korzystając z wyjątkowej, półtorarocznej okazji publikuję tę pracę na blogu. Zachęcam również go ogladania innych interpretacji tej znakomitej mapki na blogu Babska.

4 komentarzy to “>Jaś kończy dziś półtora roku!”

  1. >Scrap świetny, super kolory!No i szok i niedowiary! Bo też mam ochotę wykorzystać rewelacyjną mapkę Babska, i już wstępnie coś podszykowałam, tylko w różowościach, i podobnie jak Ty chcę użyć fiberków + paciaje farbami akwarelowymi lub pastelami, tylko teraz to będzie, że zmałpowałam😦

  2. >Serdeczności dla Jasia!!! (a pamiętam jak na biżu jego fotkę po narodzinach pokazałaś – tak dawno to był??)Scrapek cudny, fota jest PRZEPIĘKNA!!!! No i ta trawka mechata (włóczka?) – cudniasta!!! :)No ale fotak i tak naj osiem.

  3. >świetny scrap, o grubasku z poprzedniej notki nawet nie wspomnę, bo słów za mało…cuda!

  4. >no no, ja padłam – super kolory, zestawienie, fotka – rewelacja!!!

Skomentuj

