>Moja CHWILA

>




W maju podjełam się wzięcia udziału w wyzwaniu, w którym uczestniczą: kochane Babsko, Filka, Jasz, Nowalinka, Rae, Batory, Agnieszka, K_maja, UHK, Moniq , Finn i Agnieszka-Anna. Ja oczywiście w maju nawaliłam i z braku czasu i przez złosliwość rzeczy martwych (drukarka) nie wykoałam pierwszego scrapa: SZALEŃSTWA. Termin drugiej pracy był wyznaczony na 30 czerwca – znów nawaliłam, ale tym razem z samym scrapem się wybrobilam, tylko aparat odmówił posłuszeństwa. Dzisiaj rano udało mi się wypożyczyć cyfrowy sprzęt od sąsiada z działki obok i… dzieki temu mogę w opóźnieniu zaprezentować swoją CHWILĘ. Wszystkie prace wyzwania można oglądać na nowym blogu INSPIRUJEMY. Wszystkie prace są wspaniałe, dziewczyny sięgneły po bardzo osobiste tematy wzruszajace do łez i do zmuszające do CHWILOWEGO zatrzymania się, zwolnienia, zastanowienia… z resztą sami zobaczcie – mnie tym razem nie było stać na cos tak głębokiego – do niektórych wydarzeń ze swojego życia wolę jednak nie wacać. Dla odmiany prezentje pracę słoneczną i absolutnie relaksacyjną🙂

15 komentarzy to “>Moja CHWILA”

  1. >no nie wiem jak reszta ale ja padłam i wlasnie zbieram szczęke :OOOOO

  2. >scrapidło świetne jest!!!! radosne, leniwe…i agent J23 ( jak z Klossa?;)))i jakie fajne pampersy teraz robią , no!;?)

  3. >dzięki dziewczyny ja o waszych pracach nie mogę nic napisać, bo słów brak :)a to nie pampersy, tylko majtki z h&m🙂

  4. >Majczochy pierwsza klasa hahaahhamiałam właśnie chwilę wahania- czy to pampersy czy majczochy 8)Fajowy scrap😀

  5. >ha….majty od razu wzrok przyciągają…ale całosć – uczta dla oka!

  6. >świetna chwila, promienna taka…

  7. >bardzo promienny :Daż tryska pozytywną energiąświetnie wpisałaś zdjęcie w tłopiękne,piękne

  8. >Aniu, czekałam na Twoją pracę. Świetnie Ci wyszła, super kolory:)no i ten pampers😀

  9. >Ale boski scrap!! I te kolorki… i fotka słodzizna🙂🙂

  10. >Skrap pierwsza klasa!🙂 Wiadomo na czym oko zawiesić!!🙂 hehe… na LWIE!! A lew niczego sobie muszę przyznać :PŚlicznego masz synka, Aniu😀

  11. >śliczny scrap z cudnym chłopakiem ;D zarąbiaście dobrane kolory i detale.. kurde znowu ślinię się ;Dxoxo

  12. >Ale fajne🙂 Chwila na lenia i relaks :)Aż mam ochote sie położyć na Super!

  13. >o_O Świetnie uchwycona chwila, radosna !!!WoW! kolorki superaśne😀

  14. >No tak!! relaksik na całego… super!!! super!!! A majtaski całkiem znajome… mój synek też takie ma, a raczej miał, bo chyba się nam ostatnio zapodziały…

  15. >totalny relax!!absolutny relax!!a ten tekścik- just like dad po prostu rozśmieszył mnie do łez!!ps. jak to się stało, ze ja na twojego bloga wcześniej nie trafiłam??

Skomentuj

