>lawendowe pole…

>



























… na chrzciny dla małej Anielki😉 miejsca na zdjęcia z najbliższą rodziną, tagi z miejscem na życzenia, kieszonki na pamiątki. Na pierwszej stronie życzenia i pudełeczko na medalik. cały albumik zamknięty jest w „niby puedełku” zawiązywanym wstążeczką. Piękne tłoczone papiery Doodlebung i kolekcja Meg – Making Memories, kwiaty Prima Flowers, stemple Basic Grey i Fancy Pants.

4 komentarzy to “>lawendowe pole…”

  1. >Piękny album🙂 I te kolorki… niech tu tylko Nowalinka wejdzie ;)Słodko ale nie przedobrzyłaś i za to uwielbiam Twoje prace :)Mogę kiedyś w przyszłości zgapić misiaczki?

  2. >Ach, to ja sobie powzdycham do tego albumiku :)Fajnie wypasiony i delikatny :)I FIOLETOWY! :DNo, Zielona, już tu jestem :*Wyczułam to pole lawendowe szóstym zmysłem🙂

  3. >Miałam przyjemność widzieć to cudo ‚na żywo’ i muszę przyznać, że jest przepiękne.. zupełnie inne wrażenie, gdy można dotknąć i złapać, a nie tylko nad zdjęciami się poślinić :):) Świetny album, doskonale dobrany do okazji, papiery i kolory rewelacyjne!

  4. >świetna lawenda!!!!

Skomentuj

