>zjawiskowa…

>



… moja Asia…
świadkowałam temu szczęściu😉
Papier projektu Karen Foster za który się wzięłam okazał się już na tyle doskonały, że nie miałam wiele do dodania po wklejeniu fotografii (zdjęcie zrobiłam Asi jeszcze w domu, zaraz jak go założyła🙂 piekna chwila). Nie chcąc zepsuć efektu minimalizmu, który Asia uwielbia postanowiłam sobie trochę po doodlować ;)ale tylko troszeczkę.

3 komentarzy to “>zjawiskowa…”

  1. >Pieknie i delikatnie wyszło🙂

  2. >praca też zjawiskowadelikatna jak mgiełka

  3. >cudo!delikatnie, frywolnie…bosko!

Skomentuj

