>album grzdyli, cz.III ostatnia :)

>





wczoraj wieczorem zakończylam pracę nad albumem kochanych grzdyli… jestem z niego zadowolona🙂 Jaś oglądal godzisiaj chyba z 10 razy, za każdym rzem poświęcając mnostwo czasu wsystkim detalom, no i oczywiście zdjęciom swojej ‚ukochanej’ i swoim. Muszę jeszce uzupelnić journalingi i gotowe!

5 komentarzy to “>album grzdyli, cz.III ostatnia :)”

  1. >piękny! cudny! prześlicznie zadetalony🙂 sama bym go chętnie z 10 razy obejrzała🙂

  2. >boski, boski, boski, boski!!!!

  3. >Aniu, nie było mnie tu dawno i nie komentowałam tamtych części albumu.. więc od razu skomentuję całość :)Jestem OCZAROWANA! To bezwzględnie najlepsza Twoja praca! Widać jak bardzo kochasz te dzieciaki.. dały Ci dużo natchnienia🙂 Jestem pod wielkim wrażeniem :*

  4. >Masz taki talent, do właściwego komponowania słowa i grafiki! Łączenie obrazu i słowa, we właściwej kompozycji kolorystycznej to – talent!Dobrze, że często to zaglądam, zawsze czegoś się nauczę!

  5. >ojej, ależ to piękne! Te kolory, cudo cudo cudo!

Skomentuj

