>Konkurs na pierwsze 10.000!

>Niedługo mój blogowy licznik wybije pierwsze 10.000 wejśc – to chyba całkiem niezły wynik, bo jestem z Wami na blogspot od pół roku – albo trochę krócej.
W związku z tą okazją ogłaszam mały konkurs🙂 pierwsza osoba, która wysle na mojego maila: anna-maria.wolniak@wp.pl print screen z 10.000 na liczniku zostanie obdarowana scrapem 30×30 ze zdjęciem przez siebie wybranym. Zachęcam jak zwykle do odwiedzania mojej strony i do komentowania prac. Wszystkim stałym bywalcą bardzo dziękuję, dzięki Wam czuję że można się realizować i przy okazji sprawić komuś przyjemność – bez fuszerki oczywiście🙂

4 komentarzy to “>Konkurs na pierwsze 10.000!”

  1. >Gratuluję tak wspaniałej liczby i życzę dalszych sukcesów🙂

  2. >10.000? A nie 100.000 przypadkiem, a właściwie 110.000 już prawie? (ale ja z matematyki nie jestem dobra🙂 ) – tak czy siak GRATULACJE!

  3. >właśnie ja też się nad tym zastanawiam…

  4. >i ja też się zastanawiam;)

Skomentuj

