>pamiątka tegorocznych wakacji

>



…dopadła mnie straszliwa niemoc twórcza – hmmm może przez te burze? Wczoraj zmusiłam się do pracy i powstało akie oto pamiątkowe LO, dla Naszej Kochanej Cioci Wiesi – najlepszej kumpeli Jaśka🙂 ; zdjęcie robiłam w czerwcu na imieninach Jasia.
Papiery i dodatki Making Memories, stemple Fancy i Kelly Panacci

4 komentarzy to “>pamiątka tegorocznych wakacji”

  1. >Aniu, poprzednie prace chwytają za serce. Są przepiękne w każdym wymiarze.Ten scrapek jest też piękny, taki radosny. Podziwiam to co robisz z kolorami🙂

  2. >świetny scrap ja tam bym chciała mieć taką niemoc

  3. >Piękna pamiątka dla Cioci :)Nie daj sie niemocy, kopnij ją w ten podły zad! ;))

  4. >Jestem od dawna pod ogromnym wrażeniem Twoich prac… Chyba nie komentowalam jeszcze, ale podglądam często. W każdym razie zdobylam się w końcu na zwerbalizowanie swoich zachwytów:) Pozdrawiam cieplo.

Skomentuj

