>Niagara Emocji

>




jeszcze ja, jeszcze ja!!! Znow spóźniona – ale co tam, przeżyłam tak cudownie rodzinny weekend, że było warto zaryzykować gniew wspólwyzwaniówek🙂 Temat sierpniowy to „Niagara Emocji”… scrap powstal ze zdjęć Jasia oczarowanego fenomenem skakanki🙂 Kiedy wydrukowałam te zdjęcia od razu przypomniał mi się doskonały scrap Karoli „Minki” zapożyczyłam od niej kompozycję tej pracy. Tylko jak zwykle kolory na zdjęciach jakies inne wyszły…

4 komentarzy to “>Niagara Emocji”

  1. >Fenomen skakanki!!! hahha ;)Fotki super🙂 scrap też!🙂

  2. >Jak to miło znaleźć się wśród spóźnionych:) ale co tam spóźnienia gdy efekty są takie uroczę – czyli: jakie dziecko takie efekty!! Dzięki za temat!

  3. >:) i znowu wesoły, pełen ciepła scrapek….śliczny🙂

  4. >Energia, kolor, uśmiech, SUPER!!!!

Skomentuj

