>just lovin’ you

>

Popełniłam kolejny scrabunek… no cóż zdjęcie mojej przyjacióki Katrin zainspirowało mnie jak dawno nic… jestem zadowolona, ciekawe co na to Katrin?!
Papiery My Mind’s Eye, Making Memories, Once Upon a Time, Daisy D’s.

5 komentarzy to “>just lovin’ you”

  1. >Fantastyczne! Piękny skrabunek, piękna dziewczyna, naprawdę cudnie, tak kawowo-czekoladowo, mmmm…

  2. >cudny scrap, a najbardziej podoba mi się to, jak spódnica wychodzi za ramki zdjęcia😉

  3. >doskonaływszystko w nim jest świetne!!!kompozycja, dobór papierów, detale…

  4. >Mmmmm, czysta rozkosz! Zdjęcie, kolory, kompozycja, dodatki…świetny scrap!

  5. >świetny jest, moje kolory jak najbardziej, chociaż w scrapach jeszcze nie doszłam do nich;) świetny klimacik!

Skomentuj

