>* free * spirit

>

… czyli wyzwanie mapkowe bloga Inspirujemy, wg layout’u Nuli. Mapka od razu mnie zaintrygowala swoim dziecięcym charakterem – prawdopodbnie to przez te kredki… Popełniłam scrapa – starałam się nie odbiegać zbytnio od oryginału… zmienilam tylko kilka szczególów i format z A4 na 30×30, który lepiej się przechowuje wśród innych prac. Moim zdaniem wyszło kosmicznie🙂 po piersze od razu widać że nie moja kompozycja, dzieki czemu scrap wygląda inaczej niż cała reszta lo’sów na moim blogu, a poza tym te kolory… no poszalałam. ale najważniejsze dla mnie jest to,że w końcu moje ulubione zdjęcia przedstawiające 13 miesięcznego Jasia znalazły oprawę… dzisiaj powstanie kolejny scrap z tej samej serii zdjęć – ale charakter będzie nieco inny, ale to jeszcze tajemnica. No nie wiem, oceńcie same.

4 komentarzy to “>* free * spirit”

  1. >nawet jeśli kompozycja nie twoja to i tak wykonanie cudne! pięknie wyszło i kolorki w dziecięcym scrapie mogą być nawet kosmiczne!

  2. >ej kompozycja może i nie twoja, ale jest super🙂

  3. >Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne

Skomentuj

