>KING of the HOUSE – my mummy says

>

… scrap z jednych z moich ulubionych zdjęć 13-sto miesięcznego Jaśka… fotografie pochodzą z tej samej serii co te z poprzedniego LO. Znów nowa kompozycja… miało być minimalistycznie – jak na mnie to i tak mało dodatków🙂 motyw koniczynek spodobal mi się bardzo i w tej prace również znalazł swoje miejsce; tytuł pochodzi z ukochanej koszulki, którą Jasiek dostał od Cioci Katrin.
Życzę wszystkim cudownie słonecznego dnia – u nas w lesie jest niesamowicie pięknie!

4 komentarzy to “>KING of the HOUSE – my mummy says”

  1. >pięknie upchasz te koniczynki – ja mam straszne opory przed scrapami wielozdjęciowymi, muszę się przełamać, bo widząc twój – chciałabym🙂

  2. >wiesz, co, to może ja stworzę taką mapkę na scrapa wielozdjęciowego, co? i na blogu umieszczę? ja też zasze siebałam takich scrapów, a wiadomo że sesje niektóre są takie cudowne że trzeba kilka zdjęć pokazać i wtedy już wychodzi mini album… zrobię mapkę, będą chętni?

  3. >mapka wspaniała ale scrap mistrzostwo świata i okolic..

Skomentuj

