>Mapka wielozdjęciowa I

>

Komentarz Finn do mojej ostatniej pracy mnie natchnął… ja równiez zawsze wystrzegałam się wielozdjęciowych scrapów – robiłam z fajnych sesji mini-albumy… ale chyba sie przekonałam… żeby innym niesmiałym dodać odwagi i inspiracji stworzyłam mapkę… na razie na trzy zdjęcia, jesli będziecie chciały, zrobię jeszcze na więcej🙂 kwiatki, guziki, stemple, wstążki i zawijasy umieszczajcie dowolnie wszystkie prace mapkowe zamieszczę z przyjemnością na moim blogu – zachęcam do wyzwania; buziaki słoneczno-wrześniowe!

2 komentarzy to “>Mapka wielozdjęciowa I”

  1. >yhmmmmmmm…. to tak na zachętę? fajna mapeczka, może spróbuję, jak znajdę fotki odpowiednie🙂

  2. >no nareszcie nie jestem sama wśród Polek na polu mapkowym!!! może kiedyś się skusisz zaprojektować mapkę dla Inspirujemy?

Skomentuj

