>pierwsza miłość

>

… i znów na scrapie zanalazła sę moja ukochana para – Jaś i Maja – czyli dwójka ukochanych bobasów, urodzona tego samego dnia🙂 Kompozycja scrapa jest scrapliftem jednej ze stron Mc Scrap.

11 komentarzy to “>pierwsza miłość”

  1. >Aniu.. brak mi słów, jestem wzruszona🙂 piękne zdjęcie i niesamowicie magiczny skrap!!!! och..

  2. >Doskonale!! zauroczył mnie na maksa🙂

  3. >ja póki co się tylko narazie uśmiechnę :)))) a dlaczego? o tym wkrótce u mnie na blogu :)))

  4. >Cukierkowe życie cukierkowych ludzi!! Letnio, radośnie, kolorowo, z pasją!!! Przecudny scrap!

  5. >landrynkowo ;)słodki i radosny skrap

  6. >Aniu, wakacje, pierwsze kroki , remonty…jak ja dawno tu nie byłam!!!! TYLE NOWYCH CUDOWNOŚCI!!!!Jestem oczarowana nowymi scrapami!!King of the House!!! Przepiękny!!!Jaśko randkuje – ależ te dzieci szybko dorastają!!!😉

  7. >Ach, cudowny i taki pełen ciekawości życia :))

  8. >Pod każdym względem i z każdej strony doskonały scrap !!! Jestem zauroczona tą miłością kapiącą ze zdjecia… ehh

  9. >Niesamowita praca!!!

  10. >śliczna pracka – swoją drogą bardzo przypomina scrap, który liftowałyśmy chyba w zabawie łańcuszkowej na passion….

  11. >Dziekuję Wam :)Babsko – w końcu się wydało o co chodziło z tym usmiechem…Finn – no wlaśnie to jest scrapoift tej samej pracy, którą scrapował Wasz łańcuszek🙂 zuepłnie bezwiednie razem z Nulą zabałśmy się zza liftowanie tej samej pracy… piękny zbieg okoliczności.

Skomentuj

