>LOVE MADE ME

>

… po długiej przerwie udało mi się wczoraj wieczorem znaleźć trochę czasu żeby zrobić jakieś LO. Do tego zdjęcia już dawno się przymieżałam, miało być oprawone już w tysiąc kolorów, ale… zauroczyły mnie ostatnio bazgraniny… pooglądałam nasze rodzime bazgromaniaczki – głównie boską Mia-mi🙂, podudlowałam i wyszło w końcu coś nowego, coś innego choć… niestety nadal poprawnego… ale ja taka już jestem – grzeczna🙂
niedługo nowy album…

8 komentarzy to “>LOVE MADE ME”

  1. >śliczny jest, a najlepsze są te kwiatki ^^

  2. >Piękny scrap🙂 I dodlowanie super Ci wyszło🙂

  3. >REWELACYJNY.. mogłabym się patrzeć na niego godzinami.. fotka genialna i dodelki wpsaniałe

  4. >scrap bez dwóch zdań rewelacyjny!!!o_0:D

  5. >REWELACJA – powtórze zgodnie za dziewczynami… ciężko oderwać wzrok od tak pięknego scrapa!

  6. >Aniu, jest świetnie!! pięknie dodlujesz🙂

  7. >pięknie te kwiatki namalowałaś !! kupiłabym takie stemple!

  8. >cudny, no po prostu cudny skrapek – bazgroły na 6!!!!!!!

Skomentuj

