>Pamiątka Chrztu Aleksandra

>

… powstała na zamówienie jego Mamy Chrzestnej. Album zamknięty jest w pasującym do niego pudełku i składa się z 15 stron plus okładki. Zawiera miejsca na zdjęcia o standardowym wymiarze 10×15 cm, podpisane tak, aby upamiętnić ten dzień w gronie najbliższych osób. Obok zdjęć znajdują się miejsca na wpisanie życzeń, opis uroczystości, czy też prezentów, które otrzyma tego dnia Aleksander. Jest oczywiście data i miejsce chrztu, kilka tagów nażyczenia od reszty gości, mała kopertka na prezent od chrzestnej i miejsce na większe zdjęcie zbiorowe. Całość wykonana z barzo wdzięcznych papierów My Mind’s Eye. Inspiracjię do tej pracy znalazłam na stronach genialnej Patmiaou.

3 komentarzy to “>Pamiątka Chrztu Aleksandra”

  1. >Rewelacja,miałam zamiar wykonać album na pamiątke chrztu-ale czułam się zbyt ograniczona w bielach. A Ty pokazałaś mi, że można inaczej :)Zainspirowałaś mnie, dzięki :*Album cuuuuuuuuuuuudny!!!

  2. >Przepiękny!!!!!!Będę zaglądać częściej, bo dużo cudków już tu obejrzałam. Pozdrawiam :*

Skomentuj

