>MOJE…

>

… wyciszenie, moje oswojenie, oczyszczenie; na nieprzespane noce, na przepłakane popołudnia, na smutne poranki, na te wszystkie nerwowe dni, w których byłam sama – to odeszło, tego już nie ma i nigdy nie wróci…
scrap powstał na wyzwanie grupy z bloga Inspirujemy; temat poddała tym razem Filka : {MOJE}
to pierwsza moja praca, w której nie ma zdjęciu żadnego ludzia… zescrapowałam tu kartę, którą dostałam od mojej przyjaciółki w zeszłym roku na imieniny – uwielbiam tę ciszę, która widnieje na tym obrazku… we wszystkich tych złych chwilach, które wypisałam łódeczka mi „pomagala” – niesamowity spokój potrafiła mi wtedy zapewnić; na szczęście teraz jest tylko lepiej, szczęśliwiej, kolorowiej… po prostu weselej🙂

8 komentarzy to “>MOJE…”

  1. >ale spokojnie……….. można tu wpadać teraz żeby się wyciszyć:)pięknie

  2. >NIesamowity skrap!!!! Taki klimatyczny! Aż mi słów zabrakło.. aż słychaż pluskanie wody🙂 cudo!! Zdolniacha jesteś Aniu :*

  3. >piękny układ, piękne połączenie kolorów, piękny klimat

  4. >wspaniały miałaś pomysł z tymi koniczynami a pocztówka rzeczywiście kojąca!!

  5. >dziękuję Wam nie sądziłam że ten scrap się Wam spodoba, jest dość osobisty…

  6. >Wspaniały scrap ta łódka działa na mnie bardzo kojąco. Generalnie dziś rozbiera mnie na atomy jakieś choróbsko i jestem mocno nie miła dla otoczenia ale jak sobie popatrzyłam na Twpjego scrapa to jakoś mnie tak sie błogo zrobiło.. i już jestem miła i sie uśmiecham ;D Dziękuje

  7. >scrap z klimatem – spokój aż sie brzegami wylewa…cudo :)umiesz rzytłoczyć człowieka..i to bardzo :*

  8. >Rozmarzyłam się….Piękne :))

Skomentuj

