>blog candy u Arine

>zaprszam wszystkich moich potncjalnych rywali na blog Arine, która zorganizowala u siebie wyjątkowy blog cenady z okazji przekroczenia 1000!!! Tam to dopiero są cuda… aż wzięłam udział w zabawie🙂

4 komentarzy to “>blog candy u Arine”

  1. >Aniu, to nie Pasiakowa organizuje, tylko Arine;)warunki zabawy są takie, że trzeba umieścić link do tego bloga(bloga Arine) i coś napisać na swoim blogu.Pasiakowa tak zrobiła i ty chyba od niej poszłaś tam;)w każdym razie zmień to nie na Pasiakową tylko Arine:*

  2. >przepraszam… byłam u Jasz na blogu i tam czytałam o wszystkim🙂 no i wszystko pomyliłam.

  3. >Ja coś namieszałam? {wstydniś} olaboga :PNie wiem o co chodzi… ale biegnę do siebie zobaczyć :*

  4. >przecież nic nie szkodzi:*

Skomentuj

