>mój ON – no :)

>

nareszcie mogę zaprezentować Wam pracę , która powstała prawie miesiąc temu! Jest to jeden z elementów łańcuszka scrapliftowego inspirowanego przez Finn – byłam druga w kolejce; wszystkie 9 prac można ogladac w galerii forum totalny głuchy telefon🙂 ostatnia praca wcale nie przypomina oryginału – ale i zawirowania po drodze były niczym tornado.
A jeśli chodzi o moją interpretację – widać że kompozycja nie moja🙂 ale zdjęcie moje, mąż mój… nowością jest fiolet – to pierwsza ale nie ostatnia taka praca. dziękuję wszystkim dziewczynom za doskonałą zabawę.

8 komentarzy to “>mój ON – no :)”

  1. >tak popatrzyłam na zdjęcia… fajna z Was para🙂

  2. >Zajebisty scrap!o_ONo po prostu boski! Te kwiatuchy.. .wstążki.. aj super!@Pięknie :*

  3. >jeden z moich faworytów w tej edycji łańcuszka :*

  4. >Piękny scrap!!! Niesamowite kwiaty:)

  5. >Nie no rewelka!!! Świetny jest!!

  6. >Mąż we fioletach, no no! :)cuda robisz z papieru, zarówno dużego formatu jak i małych skrawków…te podmalowane elementy wymiatają !:)

  7. >Jest i mój ukochany fiolet🙂 Cudny scrap😀

  8. >pięknie oscrapowany On

Skomentuj

