>na chrzciny Izabeli

>

Pamiątka chrztu maleńkiej Izy na zamówienie jej Mamy Chrzestnej. Album miał być dziewczęcym odpowiednikiem albumu na chrzciny Aleksandra. Praca była ekspresowa więc trzeba było użyć papierów, które miałam w domu… ta kolekcja making Memories leżała u mnie od dawna aż w końcu znalazła swoją właścicelkę. Do kompletu postanie jeszcze pudełeczko.
zdjęcia robiłam swoją nową lustrzanką Sony alfa 300 z boskim obiektywem szerokokątnym, które dostałam wczoraj w prezencie urodzinowym od ukochanego męża :* musze przyznać że ten aparat to jakaś bajka i dodatkowo – czarna magia🙂 muszę duuuzo ćwiczyc, żeby nauczyć sie w pełni korzystać z jego możliwości, więc szykujcie się teraz na różnorodne zdjecia na blogu! Przede mną wiele pracy, trzymajcie kciuki🙂
dziekuję wszystkim za cudowne komenatrze.

4 komentarzy to “>na chrzciny Izabeli”

  1. >Piękny album🙂 Czekam na więcej prac i nowe zdjęcia😀

  2. >Uwielbiam takie prace :)Świetny, dziewczynkowy album :)I gratuluję nowego aparatu🙂

  3. >uhmm .takie chrzciny to ja rozumiem!!!

  4. >Albumik jest przesliczny, dziewczecy, klimatyczny

Skomentuj

