>drugi album Stasia

>

… dla drugiej pary dziadków – ten zupełnie inny, stworzy na bazie genialnego wprost albumu Gulki, któremu mój kolorystycznie do pięt nie sięga🙂 ale zdjecia czarno-białe, więc i kolory inne, chłodniejsze i bardziej intensywne. Niestety koronek tez sama nie robiłam – w odróżnieniu do Gulencji🙂

17 komentarzy to “>drugi album Stasia”

  1. >Przepiekny ,taki delikatny a tyle emocji oddaje

  2. >Ale czadowy!!!Aniu, Staś w tej odsłonie prezentuje sie równie urokliwie :))

  3. >pieknosci!!!jestem przezachwycona!!!!zgapie na pewno bo jest to cooooooossssss pieknego!!!przepieknego!!!!!

  4. >oj, dziewczyno!!! nie sypiasz??? (nie było widać po Tobie) MEGA DAŁAŚ TU NOWOSĆI!!!!! ło jo joj!!!!Szalona,pięknie pogulkowałaś w tym albumie!!!Super było Cię w końcu spotkać!!! Do szybkiego znów zobaczenia!!!

  5. >Cudny :)Jestem zachwycona całością , genialny, też taki chce i podpisuje się pod magdalena cały do zgapienia

  6. >zapraszam do mnie – niespodzianka.p.s. miło było poznać🙂

  7. >Śliczne te ptaszki! Zajrzyj na mojego bloga.

  8. >Piękny ten Twój albumik … nabrałam ochoty … i chyba skradnę Twój pomysł i zgapię . Jeśli oczywiście pozwolisz ?Pozdrawiam ….

  9. >dziekuję wam wszystkim bardzo, ale… to nie jest mój pomysł tylko GULKI!!!🙂 przecieżnapisałam ze to jej album jest pierwowzorem – malo tego jest ciekawszy, bo zdjęcia są tej samej tonacji co cały album – jest ciepły i cudny, dziekuje że moja interpretacja sie wam podoba, ale jeszcze raz piszę – to nie jest mój autorski pomysł🙂

  10. >ej marudzi, marudzi…a wyszedł prześliczny!!! Gulka moze być dumna, że zainspirowała ciebie – podołałaś rewelacyjnie!

  11. >Przepiekny!!!Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju🙂

  12. >o reeety :DGulka będzie mile zaskoczona :*Ekstra Ci wyszło1 Bombowy album- taki żywy. Super🙂

  13. >właśnie tu dotarłam i PADŁAM! :)))) jestem baaardzo zaszczycona, przeokropniaście :)) i jest mi tak miło że banana mam od ucha do ucha :)idę się dalej wgapiać🙂

  14. >i jeszcze dopiszę, że tak bardzo się cieszę że mogłam Ciebie Aniu zainspirować, to super uczucie🙂

  15. >jest niesamowity !!mam nadzieję że jesteś z niego cholernie dumna ! i mam nadzieję że zasmakowałaś w takich i od czasu do czasu jeszcze cos podobnego machniesz bo to uczta dla oczu rozbrajający na maxa ! a Twoje rysowanki!! masz taką lekką tą kreskę ja 5 razy myslę gdzie by tu postawic kropkę czy zygzaczek u Ciebie pełen luz przebija :*

  16. >Aj, jak ja lubię takie albumy z ptaszkami i literkami. Super, aż mnie kusi by też coś zrobić w tym klimacie🙂

  17. >wSZYSTKO JEST PRZEŚLICZNE…POZDRAWIAM!julka7713

Skomentuj

