>świątecznie, prezentowo

>Wczoraj udało mi się w końcu zrobić pierwszą partię świątecznych kat dla moich bliskich; mam nadzieję że oprócz prezentów od mikołaja, również moje karty sprawią im radość;
Pierwsza jest zrobiona z myslą o moim bracie i bratowej – uwielbiają taki styl rysowania; karta jest świąteczna reklamówką sieci Peek&Cloppenburg o tytule: „A night before Christmas”🙂 urzekła mnie i musiałam ją wykorzystać…

ta jest dla mojej ukochanej Mamy, która kocha balwany i cały czas czeka aż spadnie śnieg, żeby mogła jednego ulepić z Jasiem – póki co, karta🙂 w środku oprócz życzeń jest również opłatek;

ostatniajes dla Taty – jest to jednoczesnie prezent – po wyciągnięciu taga z napisem „Noel” widać jaki optrzymał podarunek od mikołaja (wyciete zdjęcie z katalogu mebli – bo dostanie wymarzony regał na CD, który pod choinka się nie zmieści i pewnie stanie na korytarzu);

8 komentarzy to “>świątecznie, prezentowo”

  1. >Każda inna, wszystkie świetne!

  2. >bardzo pomysłowe, szczególnie ta dla taty- hmm, mój tag z wymarzonymi prezentami musiałby być baaardzo duży😉

  3. >jakie fajne :))szkoda, że nie można zmacać…

  4. >o łaaał – ta dla taty powaliła mnie na kolana!Prześwietna jest😀

  5. >ale piękne, wszystkie, bo każda przemyślana i wyjątkowa, przecudne są

  6. >przepiękne i pomysłowe są Twoje kartki…i widać, że od serca robione:))

  7. >Bardzo pomyslowe,tylko ach.. i och..🙂

  8. >nie mów do mnie nigdy więcej, że nie umiesz kartek robić!! są świetne :)a u mnie dla Ciebie wyróżnienie🙂

Skomentuj

