>portret rodzinny

>

oto praca, która powstała już na poczatku grudnia i była pierwszą pracą z 5 edycji liftowego łańcuszka; oryginał pochodził ze strony Iris, wszystkie liftowe prace można oglądać galerii na forum scrapbooking;
dla mnie to było o tyle ciekawe doświadczenie iż zastosowałam nowe kolory, nowe połaczenia materiałów, faktur; nowe elementy, wielośc warstw… fajnie mi sie pracowała – no i wykorzystałam w końcu moje ukochane zdjęcia, które już swoje przeleżały.

P.S> Nie wiem czy jest to widoczne na zdjęciu, ale wiekszość rub-onsów jest nałozona na sztywne elementy przeźroczyste, które mocowałam na 3mm piankach – więc wrażenie całości jest fantastycznie trójwymiarowe; ale to wiadomo – „na żywo”.
Życzę wszystkim duuuuuużo śniegu🙂

20 komentarzy to “>portret rodzinny”

  1. >Przecudny scrap, piekne polaczenia, fantastyczny efekt – az milo popatrzec

  2. >cudowne!!!!!!!!! delikatni, subtelnie, uroczo.

  3. >o Boże…odlot o_Oprzepiękny…no o zdjęciu nie wspomnęo_O

  4. >świetne. uwielbiam takie polączenia kolorów ;]

  5. >uhhhhhhhhhh…przepięknie pojechałaś i powstało dzieło – tak to należy nazwać – dzieło🙂

  6. >niesamowicie piękna praca *__*

  7. >scrap przepiękny,ale to zdjęcie jakie wspaniałe

  8. >wracam po dlugim urlopie do komputera i od razu wpadam na takie coś.. zwaliłaś mnie z nóg.. ten scrap żyje własnym życiem

  9. >Jedno wielkie ŁAŁ!!!Przecudna praca, te warstewki wyszły Ci rewelacyjnie!!!🙂

  10. >wow, delektuję się szczegółami.. kwiatuszki z kalki widzę po raz pierwszy… ech, majstersztyk😀

  11. >piękny🙂 kwiaty kalkowe mnie urzekły🙂

  12. >inny od pozostałych Twoich prac, ale równie pięknyma w sobie coś czego nijak nie potrafię nazwać… można na tę pracę patrzeć bez końca

  13. >Przepiękny scrap!Fantastyczne zestawienie barw.Pozdrawiam w nowym roku:)

  14. >Siedziałam z nosem w ekranie kilka minut, cudo.Niby wiele elementów a tak cudownie wszystkie z sobą grają

  15. >ZACHWYCAJĄCY portret rodzinny !!!!!

Skomentuj

