>that’s my boy!

>

miało być clean&simple a wyszło jak zawsze🙂 czyli naćkałam com mogła, na oczach cierpiącego męża buntującego się przy każdorazowym nakładaniu koronki🙂 ja chyba po prostu nie umiem skronie i sensownie, musi być coś dla prawdziwej sroki. Ale udało mi się połączyć elementy retro z nowoczesnymi i jestem z siebie dumna🙂 Mąż koniecznie chciał aby tytułem scrapa było: „Are you talking to me?!” – wszystko byłoby ok, gdyby już wcześniej na kartce nie pojawił się słodki rub-ons: „Beauty is looking into someone’s eyes and seeing their heart”🙂 nie zrozumiał niestety, że t dwa teksty do siebie nie pasują – faceci.

10 komentarzy to “>that’s my boy!”

  1. >Ta wersja jest super :)!!Pięknie naćkane, aż jest na czym oko zawiesić…poza tym taki przystojniak na zdjęciu, że hej!🙂

  2. >mrrrrrrrrr dokładnie tak – tak jest super,po co ci c&s?

  3. >Jak zawsze wszystko super, perfekt, istne cudo

  4. >Piękny scrap, piękna oprawa dla takiego przystojniaka. Podobny do Ciebie synek, jak nie wiem. Muszę wrócić i pozachwycać się znów Twoimi pracami – są jak powiew świeżości!

  5. >prześlicznie wyszło!Co to jest to białe śniegowe? Filc?

  6. >niezmiernie zachwycasz swoimi pracami po raz kolejny

  7. >o ja pierdziu, cudo, ale biorę stronę męża.. are you talking too me byłoby rewelacyjne! :))))

  8. >ale przystojniak- scrap jak zwykle -wyważony w każdym centymetrze

  9. >cudo! artystyczny własnoręczny nieład piękny;)

Skomentuj

