>zimowy mini-album

>

Pierwsze wyjście Jasia na sanki zasłuzyło na osobny album🙂 przy okazji mogłam wykorzystać mój nowy nabytek – czyli piękną, różową Bind It All -jest rewelacyjna – wszystkim polecam.
W założeniu album miał być cały biały… hmmm… oczywiście nie udało się🙂
Okładka zrobiona jest z rękawa jasiowego sweterka; cały album „zapina się” na szklane kryształy, które wygldają jak spękany lód.

26 komentarzy to “>zimowy mini-album”

  1. >Piękny albumik :)A pomysł ze sweterkiem rewelacyjny🙂

  2. >Podglądam i podziwiam od dawna… Cudowny ten Twój/Wasz album; te koroneczki, pomponiki, guziczki!!PozdrawiamKasia

  3. >Rewelacja! Okładka przecudna!

  4. >pomysl ze swetrem nie mój tylko Batorka🙂

  5. >te biele i czerwienie graja przecudnie razem, te faktury i elementy…piękny!

  6. >Jest poprostu świetny ,okłatka wymiata ,pomysł z sweterkiem zasługuje na nobla

  7. >jest tak cudny że brak mi słów.. wbudza we mnie same pozytywne uczucia🙂

  8. >Uaaa… ale boski – taki na maksa śniegowy jest😀 Te filcowe dodatki idealnie robią za puchaty biały śnieżek😀

  9. >o mamo,az mam ochote sie do niego przytulic.. a nawet nie lubie swetrow;)

  10. >zakochałam się po uszy! a ostatnia strona mnie po prostu zabiła. bij pokłony i pozdrawiam!🙂

  11. >okładka rewelacyjna!!! całość świetnie zastawiona kolorystycznie, nie wiedziała, że czerwony tak fajnie wygląda z białym.. imponująca praca, inspirująca. rewelacyjna!!!

  12. >Piekny sniezny albumik, zachwyt po uszy mnie dopadl. REWELACJA!!!

  13. >okazuje sie ,ze zima może piekna być….dzięki:-)cynka

  14. >ale jest piękny…zaskakuje mnie połączenie czerwonego i niebieskiego-ale zaskakuje pozytywnie.Piękny!

  15. >to są zwykłe kartki z bloku technicznego? ;]

  16. >okładka rewelacyjna !!! i mnie się marzy zimowy album dla Siwka, ale niestety fotek tegorocznych brak😦 Jak śniegu napadało to dziecko mi się rozchorowało… Album przeuroczy – świetnie zaaranżowany. Kiedy wreszcie dotrzesz do ans i dasz go na zywo pooglądać, co?

  17. >ŚLiczny ten album🙂 taki zimowy🙂 najbardziej podobają mi się strony, na których zdjęcia są w kolorze, bardzo pasują do białego tła.. a w ogóle okładka rewelacyjna🙂

  18. >Jaaaki czadowy!Bomba kolory… i ta biel.. ta biel.Super!

  19. >Super album !!! Okładka rewelacja !!! I taki prawdziwy zimowy …

  20. >Wow! Brak mi słów! Jak zwykle pięknie, czysto, ze smakiem!

  21. >ganialny albumik, a okładka po prostu rewelacyjna!!!

  22. >Dech mi zaparło!Wracam i oglądam…Raz jeszczei raz jeszczei jeszczei chyba mi się nie znudzi!Piękny!!

  23. >Świetny jest ten albumik🙂 Morda się śmieje na myśl o zabawie w śniegu i jeszcze tak ślicznie i cieplutko ubrany. Ekstra!

Skomentuj

