>mleczno-gorzka księga wspomnień

>

Oto „słodko-gorzka” księga gości weselnych dla moich najbliższych przyjaciół🙂 w środku czerpane papiery przekładane kalką. Okładka z tektury modelarskiej oklejonej czekoladowym papierem. Ozdobne zawiasy i obrazki wyciete ze ślubngo zaproszenia. Czekoladowa kolorystyka będzie pasowała do wystroju wnętrza ich wspólnego mieszkania, więc jest duża szansa że księga nie wyladuje w piwnicy🙂

14 komentarzy to “>mleczno-gorzka księga wspomnień”

  1. >Jak ty to robisz że każda twoja praca mnie zachwyca

  2. >Te zawiasy… o rety… to jak kropla białej czekolady na mega czekoladowym torcie!

  3. >świetny kamuflaż dla sprężyny!!

  4. >piękna czekoladka.. ze smakiem🙂

  5. >przyszłam sobie obejrzeć w powiększeniu, a co🙂 Bardzo lubię Twoje prace. Ta również mnie nie rozczarowała🙂 bardzo fajny dobór stylistyki do okazji, a ten czekoladowy brąz świetnie przełamuje biel🙂 (a poza tym umówmy sie – ja uwielbiam kulinarne skojarzenia😉 )

  6. >śliczna! minimalistyczna i mająca swój własny charakter.🙂

  7. >Fantastyczna Księga🙂

  8. >mrrrPani cukiernie jakąś prowadzi? :Dświetna księga

  9. >Księga rewelacja ;D Już się niemoge doczekać tego ślubu.. raptem od dziś to tylko 9 dni !!!!Piękny prezent…piękny.Do zobaczenia ;***

  10. >Aniu-zachwycił mnie ten album dla gości!!! Chętnie przyłozyłabym pióro i coś od serca Państwu Młodym napisała:) Piękna pamiątka!!! Pozdrawiam serdecznie!@

  11. >Mniam, pozwól że beszczelnie skopiowałam do inspiracji :)a teraz, Zapraszam na mojego bloga, niespodziewajka🙂

  12. >wszystkie Twoje prace są zachwycające a ta dodatkowo dobija😉 elegancją i smakiem. i przez Ciebie mam ochotę na czekoladę…

  13. >Bajkowa księga !Ten papier, te kartki, te kolory …

  14. >piękne prace- w zasadzie wszystkie, ale pod każdą nie będę się rozpisywała.😉 Gratuluję i pozdrawiam🙂

Skomentuj

