>barokowe nunie :)

>

nowy scrap – zdecydowanie przegięłam🙂 widzę🙂 barok i poźne rokokoko wylewają się bokami; począwszy od formatu zdjęcia, makro zbliżenia, bagactwa rub-onsów – aż po kolory i formy kwiatów. Tak zwany mega wypas🙂 a co – wszystkiego trzeba spróbować, żeby potem wiedzieć czego unikać. Mimo tego że nie jestem dumna z tej pracy dzielę się nia z Wami, a co🙂 Radości w dniu dzisiejszym życzę i słońca!!!

13 komentarzy to “>barokowe nunie :)”

  1. >jak to?to jest rewelacyjne!:)taka radość i energia bije:)))

  2. >A właśnie że mi się podoba ,twoje prace są mega optymistyczne ,wiosenne na maksa

  3. >o jacie, jakie syrunie przecudne :)) całość jak dla mnie rewelacyjna, widzę że lecisz ostatnio w żółty🙂 i dobrze

  4. >bogini ty moja!!!!! przeswietnie! przeswietnie

  5. >kojarzę Cię z żółtym;DD serio, taki kolor widzę jak myślę AnnaMariaa scrap na TAK:):**

  6. >Późne rokokoko – jak mawia Albercik z Seksmisji …Scrap bardzo energetyczny.. a przeginaj sobie w którą strone i jak tylko chcesz.. będzie czym oczy paść

  7. >hahha takie przegięcie to każdy bez mrugnięcia okiem na klatę bierze:) Energetycznie maksymalnie! super!

  8. >Beautiful layout, love, love the paper, colour scheme

  9. >jak mi się w końcu zdjęcia otworzyły, to byłam zaskoczona – po takiej zapowiedzi werbalnej spodziewałam się czegoś innego, a tu przecież kolejny prześwietny skrap!!!

  10. >Świetne to rokokoko! Troszkę inaczej niż dotychczas ale mnie się jak zwykle tak samo podoba :)pozdrawiam 8

  11. >100 lat u Ciebie nie byłam o.Onadrabiam i w zasadzie nie wiem co mam najpierw chwalić! ostatnie LOsy są jak zwykle genialne!!! a co do rocznicy to aż się wierzyć nie chce że to tylko rok, bo czuję się jakbyśmy się znały z 10 lat! :* {kiss kiss}

Skomentuj

