>nad mo j’aime… czyli Franio na tapecie

>

dzisiejszy scrap rozpoczyna cały cykl Lo’sów z Franiem w roli głównej🙂 to mały braciszek pięknej Zosi, której album robiłam dawno, dawno temu… Uwielbiam pracować ze zdjęciami Marty i Karola – są wyjątkowe, niesamowicie natychają i sztuka samą w sobie; niewiele trzeba żeby robiły wrażenie. takie są fakty w momencie kiedy zastanawiam się jakiego scrapa z nich zrobić zawsze pierwszą i drugą myślą jest coś prostego, zaryzykowałabym również stwierdzenie, że clean&simple narzuca się samo… ale nie zapeszam, bo wiadomo jak to ze mną jest – zawsze muszę coś dodać, gdzieś zagnieść, coś poszarpać… no cóż taki mój urok. Także bądźcie kochani gotowi na to, że Franio będzie równie często gości na moim blogu jak i Jaś… pewnie Zosia też nie raz się pojawi.
Kiedyś gdzieś widziałam podobną kompozycję i przypomniała mi się natychmiast jak zobaczyłam to zdjęcie… niestety nie wiem czyj to byl scrap, bo w inspiracjach nie byl zapisywany. Na białej karteczce jest miejsce na journaling Marty🙂

10 komentarzy to “>nad mo j’aime… czyli Franio na tapecie”

  1. >no bajka, świetnie zrubonsowałać tego scrapa, czysto i przejrzyscie plus wyciaga ze zdjecia to co najważniejsze. brawo!

  2. >Piekny scrap – jak kazdy Twoj

  3. >Piękny !!! Zdjecie faktycznie niby proste łatwe.. a jednak z aparatem w ręku bym chyba nie zrobiła takiego samego..

  4. >nie wiem czy to już pisałam, chyba nie, na pewno nie.. no to napiszę KOCHAM TWOJE SCRAPY!🙂 uwielbiam, normalnie przyprawiaja mnie o ból serca🙂 czekam na więcej! ten jest przecudniasty, no kolor spokojny jak morze, delikatne dodatki i to zdjęcie.. wszystko pasuje idealnie Aniu🙂

  5. >Pewnie już to pisałam: bardzo lubię Twoje scrapy, masz ogromne wyczucie kompozycji, kolorów, nastrojów. Sama przyjemność w oglądaniu :)pozdrawiam!

  6. >piękny :)ramka na zdjęciu daje niesamowity efekt🙂

  7. >mrrr ta ramka, ta ramka!!!

  8. >piękny !! rzeczywiście zdjęcie rewelacyjne, ale i oprawa mu dorównuje🙂

  9. >mają szcęście, że mają TAKĄ zdolną ciocię ;)muszę wokól nas też takiej poszukać :)pozdrawiam i podziwiam!

  10. Thank you very much for that superb article

Skomentuj

