>NIEBO

>

Czasem w życiu każdej z nas nadchodzi taki moment, w którym wstydzimy się tego co zrobiłyśmy po ciemku ostatniej nocy😉 budząc się nad ranem zastanawiamy się, co nad przyszło do głowy…?!, dlaczego…?! Ja przeżyłam taką chwile dziś, kiedy spojrzałam na mojego nowego scrapa z Nulkowego wyzwania comiesięcznego🙂 po prostu koszmar… nie moje kolory, paskudne jakieś cynobrowe czerwienie z beżami, zgniłą zielenią i do tego nie wiadomo skąd ostry turkus!!! Chłodne z ciepłymi, przygaszone z rażącą bielą cudaki… matko jedyna i wszyscy święci – nie wiem co mi mąż wczoraj do tego drinka dolał🙂 wiem jedno – po dwóch kolorowych kieliszkach już nie wiedziałam co się dzieje – a to jest efekt. Prezentuję, trudno🙂 pośmiejmy się wspólnie… ku przestrodze… radosnego, pełnego słońca dnia Wam życzę…
… i jeszcze się dziś spotkamy z okazji zakończenia drugiej edycji scrapliftu równoległego – będzie równie kosmicznie🙂 obiecuję!

acha – w tym miesiącu temat poddała k_maja i brzmi od NIEBO – we wszystkich jego kombinacjach🙂

9 komentarzy to “>NIEBO”

  1. >scrap jest świetny – choć rozumiem Twoje zdziwnie w temacie kolorystyki ;)ja mam takie samo jak mi coś strzeli do głowy i robie ostre kolorki…Ale dodatki idealnie pasują do zdjec i tematu, więc jak najbardziej uzasadnione.

  2. >o matko, dziki wojownik pasuje idealnie…

  3. >Tak to jest, Ty nie jesteś zadowolona a na mnie zrobił wrażenie.Kolorystyka szalona i oto chodzi.I ten „bałagan”, muszę sama przysiąść do takiego scrapa.

  4. >wiesz co, a mnie się on bardzo podoba własnie, przez ten misz masz i wogóle. zawsze podziwiam twoj zasób i dobór dodatków. rewelacyjny!

  5. >no ja wiem, że ostre..a le to żyje!zwłaszcza jeśli chodzi o zdjęcia – wpasowałaś się idealnie🙂

  6. >cudo, cudo, cudeńko!!jak zwykle powalasz na kolanao.O

  7. >daje po gałkach ale podoba mi się, takie inne, ostre, wyraźne, fajne i wszystkie dodatki pasują do zdjęcia:)

  8. >ten drineczek to chyba ci na szczescie mąż dolał!!cos pieknego, przesyconego barwami, radosnegi i smaczniutkiego!!!dla mnie bomba!!

  9. >Niebo w gębie i w oczach! Słodycz niczym sok z niego kapie🙂 czasem tak chyba każdego dopada – to jak terapia wstrząsowa – szybko człowiek wraca do siebie😀

Skomentuj

