>remember the good times…

>… zakończyła się kolejna edycja scrapliftu równoległego, tym razem to ja zaprezentowałam scrap do zliftowania (oryginał Mainy) – jednocześnie dobijając tym gwóźdź do trumny wszystkim uczestniczkom🙂 ale efekt jest powalający! Wszystkie prace można oglądać TU (są tu wszystkie 3 edycje);
Cała edycja pojawiła się również na INSPIRUJEMY🙂

mój lift jest wspomnieniem sprzed 5 lat – kiedy to byliśmy piękni i młodzi🙂 i wylegiwaliśmy się w upalnej Chorwacji.

5 komentarzy to “>remember the good times…”

  1. >ała ała!piękno bije po oczach😉 strasznie mi się podoba🙂

  2. >No odezwała się staruszka. Piękny jest

  3. >Bardzo mi się podoba!!! Dla mnie to „wyższa szkoła jazdy”…:)

  4. >jeżżżżuuuu o_OZajebisty jest! Bezczelnie powiem że milion razy lepszy od oryginału! (tylko ciii)Boskie są Twoje prace. Pełne takie energii ulatniającej się z każdego zakamarka :*

Skomentuj

