>domo-wędrujący – LUTY

>

w tym miesiącu wytyczne kart albumu domo-wędrującego I lowe Scrap dawała Nula – mroźnie, igłą i nitką i przyprószone srebrem…
no cóż u mnie na kartach raczej mila odwilż🙂 a ze srebrnego „przyprószenia” zrobiła się srebrna lawina… znów wkradła się ukradkiem ta sama czarna koronka co w zeszłym miesiącu – nie wiem dlaczego, ale kolejny raz zdominowała mój pamiętnik – nie jestem zachwycona, ale trudno… ten album ma to do siebie, ze powstaje tylko i wyłącznie pod wpływem silnych emocji i kompletnie nie panuję nad tym co powstaje na jego kartach.

9 komentarzy to “>domo-wędrujący – LUTY”

  1. >Może ta koronka będzie motywem przewodnim tego albumu po prostu ;0Wpis rewelacyjny, piękne fotki!!!

  2. >ależ przepięknie Ci się wpisało..

  3. >Cudowny wpis! Napatrzeć się nie mogę🙂

  4. >się podoba mi :)zdjęcie cudne :)no i ten Twój małż… już nic nie mówię… ciii:*lowe

  5. >Aniu widać nawet jak nie panujesz nad palcami to i tak wychodzą Ci świetne prace🙂

  6. >och och och… trudno coś innego powiedzieć…

  7. >Mnie ta koronka wcale nie przeszkadza:) Wręcz przeciwnie… stanowi niezwykłą oprawę tych cudnych zdjęć! Piękny wpis:)

  8. >M*A*G*N*I*F*I*Q*U*Ej’adoooorebiz sylviehavre

Skomentuj

