>scrap wyzwaniowy – shabby blue

>

kolejna edycja scrapliftu równoległego z forum scrappassion; pracę do liftowania zaproponowała Tores. Wszystkie scrapy można zobaczyć TUTAJ
Nie ma co ukrywać że mnie ta mapka niezbyt podpasowala – nie wzbiłam się na wyżyny, ale trenuję shaby chic przez premierowym albumem🙂 dziękuję za zabawę.

8 komentarzy to “>scrap wyzwaniowy – shabby blue”

  1. >moze i mapka nie podpasowała ,ale efekt jest przeuroczy – piekny sprany niebieski, i te tekturki..mmm…

  2. >Piękny, bardzo podobają mi się te klimaty.

  3. >Takie klimaty uwielbiam!!! I układ i kolorystyka i wszystkie te cudne detaliki – przepiękne!

  4. >EFEKT osiągnięty – znowu jestem zauroczona Twoją pracą… no co ja poradze,że jak tu zaglądam to wychodze z rozmydlonym wzrokiem a myślami jestem nie obecna ;D

  5. >mm a mi się podoba :}albo Ty marudzisz, albo ja się nie znam😉

  6. >każdy kwadracik mi się podoba, każdziutki a już ten z ramką.. mdleję..

  7. >prześliczny! genialnie zaaranzowałaś tę mapkę

Skomentuj

