>unique smile

>

Badanka zachwyciła mnie jedną ze swoich digi-prac… postanowiłam wyciągnąć swoje ukochane ecoliny, zetrzeć kurz i wziąć w garść ulubiony pędzel. Na białym kartonie powstała praca inspirowana tym digi scrapem… multikolorowa z ostatnimi zdjęciami Jaśka – fajna zabawa, polecam🙂

9 komentarzy to “>unique smile”

  1. >po prostu coś pięknego!!a Jasiek bardzo do Ciebie podobny🙂

  2. >Cudny, mega energetyczny i pozytywny scrap😀 Super !

  3. >piękny, energetyczny, kolorowy – miszczostwo, jak to mówią!

  4. >Brak słów i tyle

  5. >Cudny scrap, radosc wrecz z niego tryska

  6. >Świetny scrap, widzę ze nie tylko mnie za wiosną tęskno🙂

  7. >Zachwycam się Twoimi scrapami i zazdroszczę talentu. Ja tak nie potrafię.

  8. >to jest niemożliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nieeeeeeeeeeeeeeeemożliwe jest tak piękny że mnie zatchło!! TYLKO TY mogłaś zrobić coś niemozliwego niemożliwie idealnego

  9. >Jak zobaczyłam ten scrap to miałam wrażenie, że już coś podobnego widziałam… niesamowite, ale wczoraj zrobiłam prawie lustrzane odbicie, bo z jednym dodatkowym zdjęciem. a układ jest tak podobny, że można powiedzieć ‚nieświadomy scraplift’:D Piękna strona do albumu!

Skomentuj

