>ostatnie tchnienie zimy…

>

… tak, to już ostatni zimowy scrap w tym sezonie… po prostu musiałam oscrapowac te zdjęcia, a zabierałam się za to już miesiąc. W końcu udało mi się nabyć odpowiednie papiery (nowości u Ady w Scraparcie:) i stało się… im więcej słońca na niebie i zielonej trawy na ziemi tym mniej mam ochotę na „mroźne scrapowanie”; dlatego jest, zrobione i już nie wracajmy do tego… zdecydowanie wolą Lo’sy pachnące wiosną🙂 a tych z pewnością tu nie zabraknie.
Praca nie jest odkrywcza, raczej grzeczna.. taki odpoczynek po ostatnich szaleństwach i przed kolejnymi wyzwaniami. Na zdjęciach mój ulubiony bratanek – Jeremi.

4 komentarzy to “>ostatnie tchnienie zimy…”

  1. >no i pięknie..co prawda niecierpiany przeze mnie odcień niebieskiego, ale w twoim wykonaniu – miód!

  2. >śliczny bardzo mi sie podoba ta kompozycja , ktorą już kilka razy u Ciebie widziałam

  3. >Piękny, zimowy scrap. Też lubię taką kompozycję w twoim wykonaniu🙂

  4. >mam tak jak Finn🙂 niekoniecznie lubię taki niebieski ale tutaj mnie zachwycił🙂

Skomentuj

