>24 tydzień po francusku :)

>

… moja przyjaciółka Nata🙂 piękna, mądra… przyszła mama🙂 „widziana” obiektywem swojego ukochanego męża (zdolna bestia z niego), w oprawie mojej🙂 do zatracenia rozkochałam się we francuskim minimalizmie i nowym formacie A4…

12 komentarzy to “>24 tydzień po francusku :)”

  1. >Ja zakochałam się w Twoich scrapach🙂 Zdjęcia koleżanki świetne! Niesamowita pamiątka. I Fotograf jaki zdolny🙂

  2. >Taaa, zgadzam się z wpisem powyżej, tylko ten tekst:/ mało poetycki…

  3. >Fantastyczny scrap,piekne foto!No ,bosko!!!!

  4. >Wspaniały z Was artystyczny duet !

  5. >Dag-eSz – ależ Nata jest biotechnologiem🙂 jej to pasuje jak ulał, a poetyki tam wystarczająco🙂 jakbym to robila dla siebie, to pewnie byłby tam wiesz Kofty :)))

  6. >Aaaa to rozumiem😉

  7. >aa piękne zdjęcia ie oprawione🙂 zdolnego masz męża, to prawda🙂 ale nie można powiedzieć, zeby Tobie czegoś brakowało😉

  8. >tam mi zjadło pięknie oprawione -..-

  9. >dziekuję🙂 męża mam zdolnego – fakt, ale w innej dziedzinie, niekoniecznie w fotografii – chociaż radzi sobie; zdjęcia robił mój best friend,a ten „grubas” na scrapie to moja przyjaciółka🙂 przekażę im te komplementy🙂

  10. >Bardzo piękny scrap, zdjęcia rzeczywiście świetne i niebanalne ale też i Twoja oprawa zrobiła swoje…Cudnie!! Bardzo mi się podoba:)

  11. >piekne, mówie z perspektywy przyszłej mamy… świetnie podkreślone w twojej pracy…podziwiam…

Skomentuj

