>wspomnienia na pakowym

>

bardzo sodobało mi siębaza z papieru pakowego – daje mnóstwo możliwości, jest tani więc nie ogranicza eksperymentów – polecam🙂
a oto zmagania z nowymi wytycznymi… hmmmm.. jeszcze kilka tych prób będzie🙂
P.S. Pokochała rub-onsy Porcelaine! Są baaaaardzo wdzięcznym materiałem – same twozą klimat.

8 komentarzy to “>wspomnienia na pakowym”

  1. >ale czad!🙂 inna anna-maria, maziana🙂

  2. >Świetne jak zawsze ,ale tempo masz kobieto

  3. >Bardzo pięknie i bardzo ulotnie… A tempa to rzeczywiście pozazdrościć! Wystarczy dzień czy dwa nieobecności na kompie i człowiek już ma ogromne tyły:)

  4. >piękny, po prostu piękny scrap! i tewn stempel co się na niego ślinię od jakiegoś czasu, klatkowy, cudownie się tu wpasował.

  5. >Ja też uwielbiam papier pakowy normalnie uwielbiam! Często go wykorzystuję w swoich pracach: Piękny scrap, piękny:)

  6. >Po prostu PIĘKNE! :o)

  7. >:) zgadzam się z Gulką🙂 maziajana Anna Maria

  8. >ten wbił mnie w ziemie!!jest tak urzekający , ma taki klimat !achhpodoba mi się absolutnie kazdy szczegolikpiękny i do zapamiętania na dłuuuugo i nie jestem pewna czy to Ty na zdjęciu ale jak tak , to w ciemnych włosach wygladasz zniewalająco!!!

Skomentuj

