>Przepis na…

>

Weź składniki: gazetę, sznurek, coś puncherowego, zmieszaj z nie więcej niż 3 kolorami i przygotuj coś wspaniałego! Jak Nula rozkazała tak zrobiłam🙂 Podejścia były aż trzy, bo dla mnie to ograniczenie kolorów to istna tortura🙂 ale w końcu się udało… powstała praca zupełnie inna niż zwykle – polecam takie wyzwania każdemu – odkryłam w sobie pokłady wrażliwości estetycznej, o której nie miałam pojęcia.

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu na blogu Art-piskownica – Przepis na… pod kierunkiem Nulki.

7 komentarzy to “>Przepis na…”

  1. >niesamowity…..i z tym obrazem zasnę dzisiaj….

  2. >haha wiem coś o tych męczarniach z ograniczeniem koloru-to powinno być zakazane😛

  3. >Tak pięknie to przedstawiłaś, że i ja postanowiłam spróbować🙂

  4. >strasznie podobają mi się Twoje prace🙂 może sama spróbuje własnych sił w tym kierunku,zacznę zbierać materiały …🙂 Pozdrawiam.

  5. >Przepyszna potrawa Ci wyszła🙂

  6. >upichciłaś super pracę🙂

Skomentuj

