>poranka ciąg dalszy

>

to było którez z koleji podejście do Przepisu na… edycji Nulkowej, praca niezakwalifikowana z powodu nadmiaru kolorów🙂 uwielbiam to zdjecie, ale za pracą jakoś specjalnie nie przepadam… ta niebieska baza kojarzy mi się z PRL-owskimi okładkami na zeszyty.

4 komentarzy to “>poranka ciąg dalszy”

  1. >a mi się bardzo podoba, polubiłam Twój nowy format scrapow🙂 i kolor bazy też mi sie podoba, nie kojarzy mi się z prl-em, jest świeży, grafitowo niebieski🙂

  2. >jako oddana fanka twoich bogatych prac nie umiem być w pełni obiektywna…😉 hahhaja lubię niebieskoći , z zeszytami mnie rozśmieszyłaś!!! jaśniejsze (jak już) były!!Ogólnie za ładny niebieski, kwiatki które szczerze podziwiam i kocham (kupiłam sobie nawet jakiś papier z nimi) za cudną fotę i fiolet który chyba przez NowAlinke polubiłam – podoba mi się ta praca.

  3. >W Twoim wykonaniu nawet PRL-owska okładka na zeszyt staje się cudem i marzeniem tłumów!!!

  4. >świetne kolory, super scrap🙂

Skomentuj

