>wiosenny blask

>

Cierpię na deficyt zdjęć🙂 czekam na wiosnę jak na zbawienie, na słońce… żeby móc w końcu fotografować moje dziecko w blasku wiosenny promieni🙂 Z braku laku otworzyłam folder ze zdjęciami z pierwszego roku życia Jasia. Ta wieloseria jest jedną z moich ulubionych z piątego miesiąca. Pamiętam jak dziś – był początek czerwca 2007 roku, byliśmy na działce u mojej ukochanej babci, a Janek miał na sobie mój ukochany sweterek…hmmm…
kompletnie nie miałam tym razem pomysłu na wielozdjęciowego scrapa i w końcu znalazłam inspirację u.. Maine :))) szkoda tylko że przez ten wszechobecny cień nie mogę zrobić dobrego zdjecia tego scrapa – ale kochane nie dajmy się… już niedługo i ten problem będziemy miały z głowy🙂 słonecznego dnia Wam życzę i cudownych spacerów przez cały weekend.

7 komentarzy to “>wiosenny blask”

  1. >Ale słodziak i chłopiec i scrap😀

  2. >a u mnie słoneczko świeci🙂 Śliczny chłopczyk😉

  3. >cudny scrap…siedzę i wzdycham… a słoneczko za oknem jak na życzenie ;-)))

  4. >teraz to i ja mam słońce,ale o 8 rano nie było :]

  5. >Ach… jak słodko :d

  6. >ahhh your work is gorgeous!! too bad i cannot read your language!!

  7. >piękny skrap – znowu – inspiracje Maine jak widać bardzo ci podpasowały🙂

Skomentuj

