>niezapominajki…

>

… to są kwiatki – modre🙂 podobno są symbolem dozgonnego zapamiętania… niedawno zakwitły w moim ogrodzie, są ich tysiące… stąd inspiracja. Ten „modry” kolor jakby nie do końca mój – rzadko używany, a jednak postanowiłam aby był dominantą tej pracy; dziwne jak na mnie papiery, kwiatki… no cóż, kobieta zmienną jest🙂 ale to chyba ostatnie tchnienie wiosny w tej postaci na moich LO. Tytuł przewrotny – żeby nie było, że po prostu ‚niezapominajki’ jest ‚nie zapomnij anki’🙂 Layout zaczerpnięty z pracy nieznanej mi autorki, jednak kilka linków do jej prac znalazła się w moim archiwum inspiracji. Oto oryginał:

4 komentarzy to “>niezapominajki…”

  1. >strasznie mocno mi się podoba…:)))) a że lubie te kwiatuszki to tym bardziej:))))

  2. >Piękny!!!Niesamwoicie świeży, delikatny :)Kobiecy🙂

  3. >Cudny lekki, wiosenny scrap!

  4. >Barsdzo udany – w nuebieskosciach bardzo ci do twarzy🙂 super!!! I kompozycja bardzo, bardzo ciekawa – porozrzucane guziki, kwiatki…mrr.

Skomentuj

