>w brązach niestety…

>

…i w związku z tym powieje jesienią – i tu zmyła, bo to zdjęcie z czasów wczesnej wiosny🙂 doczekało się oprawy – kolory inne nie pasowały niestety… nie jestem rozchwycona, ale trudno mam słabość do tego kadru🙂 LO w formacie A4, kilka pomysł z anonimowej sieci – ogólnie brązowy bajzel.

4 komentarzy to “>w brązach niestety…”

  1. >…a mnie ten brązowy bajzel bardzo się podoba:)) Cudne zdjęcie w ślicznej oprawie!

  2. >tylko po co to niestety :Dniestety to ja tak nie umiem :Dświetny scrap

  3. >Żeby nie było tak anonimowo jak zwykle to służę pomocą -scrap „zapożyczony ” z tego blogahttp://kesia.scrap.over-blog.com/40-index.html (na samym dole strony )Dobry zwyczaj nakazuje zapisywać autora ORYGINAŁU.Ja bynajmniej tak robię i pewnie dlatego po odwiedzeniu Twojego bloga klika dni temu poczułam się jakbym oglądała jeden z folderów na moim kompie;)) jestem w stanie podać linki do oryginałow większości Twoich prac(ten poniżej np pochodzi z tego samego bloga co ostatni „piaskownicowy”)Generalnie z tego co się zorientowałam na blogach rękodzielniczych panuje swoiste kolesiostwo więc nie przyjęte jest pisać coś innego niż”booooski , umarłam itp;))”ale co mi tam ;)myślę że po „zliftowaniu”(lepiej brzmi niż zerżnięciu;) setek prac …możesz spokojnie zrobić coś samodzielnie bez patrzenia w ekran monitora Jesteś na to gotowa ! Odwagi:)

  4. >I love it! Very creative!That's actually really cool.謝謝你的文章分享,請你有空到我參觀,Thanks

Skomentuj

