>domo-wędrujący – kwiecień

>

Kolejna odsłona scrapowego pamiętnika 2009. Ustalenia na kwiecień podała pasiakowa; brzmiały następująco: zieleń, sznurek, spinacz🙂
no to pojechała – farby, pędzel, ręcznik papierowy, tłoczone karty, marker i siatka budowlana do gładzi gipsowej🙂 – wszystko poszło ruch!

10 komentarzy to “>domo-wędrujący – kwiecień”

  1. >I co ja mam ci niby napisać ,że pięknie ,ślicznie .Przecież to banalne .Zrobiłaś coś niesamowitego

  2. >o.Okolory, energetyka, zdjęcia, całość!!o.O

  3. >Wow…. wow…wow…magia..zielona magia normalnie!wrócę tu za chwilę, jak pozbieram szczękę z podłogi i posklejam myśli w jakieś cale zdania😉

  4. >To był oczywiście Pasiak, co to z wrażenia zapomniał się na siebie zalogować i pisał z HoA😉

  5. >pięknie!zapraszam do mnie, czeka na Ciebie mała niespodzianka:)

  6. >Uwielbiam takie soczyste kolory:)

  7. >Tak dawno mnie nie było… o_OA tu coraz większe opadanie kopary do podłogi…Kochana wspaniałe prace! Wspaniałe! A ten wpis to już w ogóle.. nie dość, że piękna jesteś – to te kolory… te kolory…o_O demyt no…bjutiful!!!:*

  8. >O kurcze!! Ale energetycznie pojechalas!Bardzo mi sie podoba!! A najbardziej roznorakosc uzytych materialow… papierowy recznik wow O.o

  9. >naprawde kocham te Twoje zdjęcia, a ten wpis.. o mamusku..

  10. >Przylazłam i nadal jestem pod wrażeniem :)Te soczyste kolory, te zdjęcia Twoje cudne.. mrrr🙂

Skomentuj

