>wg przepisu katasiaczka

>


uwaga, uwaga na piaskownicowym blogu czarne chmury, a za nimi…
… feeria energetycznych barw! Wszystko za sprawą pewnej uroczej scaperki z Suwałk – katasiaczka. To ona tym razem podała przepis na… wybuchowe LO🙂 To chyba jedna z najlepszych, dotychczasowych serii na naszym wyzwaniowym blogu. Zapraszam Was to obejżenia wszystkich wspaniałych prac na art-piaskownicy oraz do wspólnej zabawy wg tego przepisu:
czarne tło, coś filcowego, ręczne przeszycia, konturówka i dużo, duuuuuuuuuuużo kolorów!

Moja praca jest oparta na layoucie mojej ukochanej ostatnio Gaellle🙂

3 komentarzy to “>wg przepisu katasiaczka”

  1. >u ciebie ostatnio eksplozja koloru za eksplozją – aż miło popatrzeć – wesoło, optymistycznie, kolorowo – i oczyska takie niebieskie;Pdawaj dalej🙂

  2. >kojarze ta prace – zółte mazańce na szarym-„naturalnym”tle.Mam zapisana , bo też mnie urzekła:)Ale co ja chciałam….Twoja jest milion pięćset razy lepsza!!! kasuje tamtą , wrzucam udoskonalony model;)rrrewelacja!!!

  3. >Piękny, kolorowy, aż chce się żyć🙂

Skomentuj

