>złota rączka…

>


… tak, będę się chwalić dziś🙂 zostałam jakiś czas temu zaproszona przez Agnieszkę vel latarnię do design teamu nowego sklepu scrap.com.pl; na dobry początek otrzymałam cudne stemple (specjalnie z myślą o moim Jasiu) – roboty, statki kosmiczne i rakiety🙂 przecudne! Na razie powstał jeden scrap, ale to dopiero początek, zapewniam. Prace-inspiracje z wykorzystaniem m.in. materiałów z asortymentu sklepu będą prezentowane na blogu Twórcza Przygoda.

6 komentarzy to “>złota rączka…”

  1. >Uwielbiam Twoje prace!!! i nic na to nie poradzę:)

  2. >Stemple są świetne😀 A scrap jak zawsze cudny – ja nie wiem, jak ty to robisz, że twoje prace są takie kolorowe i mega naładowane energią😀

  3. >Aniu, ale cudne foto Jasia!!!!A scrap i roboty, świetne- ale co się takie nie staje w twoich łapkach😉

  4. >These are beautiful!Susannah

  5. >stemple „urocze potwory” mnie zabiły😀 a w Twoim scrapie – ten ozdobny ćwiek na łapie robota, naprawdę umarłam😀

Skomentuj

