>Katrin i cała reszta…

>

… reszta czyli: scrap zaprojektowany z myślą o kończącym się dziś wyzwaniu art-piaskownicy – mapce zaprojektowanej przez Mumę; to pierwsza rzecz. Druga: w scrapie wykorzystałam nowe stemple ‚my cute stamps’, które można dostać TUTAJ🙂 a różne prace z ich wykorzystaniem będzie można oglądać na blogu sklepu scrap.com.pl.
No i najważniejsze – na zdjęciu [znana Wam już z wcześniejszych prac] moja przyjaciółka Katrin🙂 zdjęcie wydrukowałam sobie już rok temu i dopiero dzisiaj doczekało się oprawy🙂 Mam nadzieję że się Wam spodoba.

7 komentarzy to “>Katrin i cała reszta…”

  1. >ja powiem szczerze – jestem oczarowana… całość: kolory, dodatki, stemple no i piękna Katrin zrobiły na mnie ogromne wrażenie

  2. >oczarowana również, zaniemówiłam.

  3. >Nie wyobrażam sobie, żeby można było tak piękne zdjęcie ubrać (jeżeli to już w ogóle konieczne;))lepiej, niż to zrobiłaś. Cudowne w swej wyrafinowanej prostocie!

  4. >Chyba nigdy nie przestanę się zachwycać Twoimi pracami… Wszystko zawsze jest takie spójne, takie kobiece, we wszystkim widać Twój doskonały i indywidulany styl!

  5. >Podziwiam Twoje prace od dawna,one są piękne, piękne i jeszcze piękniejsze…

  6. >przepiękna praca!zdjęcie powalające, oprawa dopasowana kolorystycznie i nastrojowo tak bardzo, że już bardziej nie można :)jestem zauroczona!

  7. >While I surf blog , i found a all new trick in http://pic-memory.blogspot.com/ Vistor can comment and EMBED VIDEO YOUTUBE , IMAGE. Showed Immediately!EX : View Source.http://pic-memory.blogspot.com/2009/02/photos-women-latin-asian-pictu…(add photos and videos to Blogspot comments).Written it very smart!I wonder how they do it ? Anyone know about this , please tell me😀 (sr for my bad english ^_^)

Skomentuj

