>Kartkę zrobiłam…

>

… na wyzwanie cardliftowe Rosalii na blogu art-piaskownica. Karta wyjątkowo ciekawa więc się skusiłam, przy okazji miałam pomysł. Szpila zdobiąca kartkę jest jednocześnie broszką – całość prawdopodobnie poleci do teściowej z okazji 26 maja.
Wszystkie cudne interpretacje tej zabawy można zobaczyć TUTAJ, zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w tym wyzwaniu.

Przy okazji znów udało mi się wykorzystać stemple ‚my cute stamps’ o których informacje możecie znaleźć TU 🙂

5 komentarzy to “>Kartkę zrobiłam…”

  1. >Piękna !!! Ma niesamowite kolory no i jest taka TWOJA – bosskaa ;D

  2. >Wszystko, cokolwiek dotkniesz zamieniasz w złoto!!!Aniu jeszcze raz dziękuję za poradę. Bardzo mi pomogłaś i troszkę „napędziłaś”. Bardzo dziękuję…

  3. >Jezusie słodki……. arcydzieło.

  4. >PIękna piękna,piękna !!!!

Skomentuj

